MKA Strategy Studio, o nouă agenție pentru noua economie a atenției
Reading Time: 2 minuteMKA Strategy Studio, o nouă agenție de marketing și advertising, își anunță lansarea. MKA se specializează în construirea de strategii, campanii și produse de marketing adaptate noii economii a atenției și a felului în care mintea consumatorilor se schimbă și evoluează.
MKA este fondată de Gabriel Pătru, un strateg cu vastă experiență în media, consultanță și data science, fost președinte IAB România, și Andrei Bălan, strateg multi-premiat, cu experiență internațională, psiholog, doctor în antropologie și profesor de comportament al consumatorilor, strategie și media.
Gabriel Pătru și Andrei Bălan sunt doi dintre cei mai respectați strategi din piața românească. Expertiza lor complementară și viziunea lor comună despre cum se schimbă piața de marketing și advertising a rezultat într-un model nou de agenție, mai simplu, fluid și adaptabil.
Utilizând o abordare strategy-first, MKA (acronim al Marketing of Attention) își propune să aducă un model diferit de lucru pe piața din România și cea internațională, angrenând cele mai potrivite resurse și talente pentru fiecare proiect.
„Adoptăm un model de lucru inspirat din industriile artistice și de entertainment, aducând împreună oamenii potriviți din piață pentru fiecare brief. Acest model se bazează pe senioritate, specializare și talent, recunoscând că paradigma pieței de comunicare se schimbă radical, favorizând calitatea și expertiza în detrimentul volumului și execuției, care vor fi din ce în ce mai mult rezolvate prin automatizare. Calitatea, senioritatea, viziunea și specializarea vor face diferența între cine se face auzit și cine rămâne ignorat“, declară Andrei Bălan, cofondator MKA.

Produsele principale ale agenției pleacă de la:
- Research-uri avansate, derulate independent sau în parteneriat cu agenții-partenere din domeniul cercetării, și care iau în calcul modul nou în care se schimbă mintea și atenția consumatorilor;
- Strategii de brand-building și comunicare adaptate noii tipologii comportamentale a consumatorilor;
- Campanii creative și de performance derulate în colaborare cu top 5% creativi și soluții martech din piață și proiectate pentru a depăși în mod constructiv barierele atenției.
„Produsele și serviciile MKA sunt concepute pentru a sprijini clienții în regândirea și eficientizarea eforturilor de marketing în noua paradigmă a pieței, care credem că în 2025 va deveni de neignorat. Cunoaștem foarte bine toate neajunsurile, dar și oportunitățile pieței. Marketingul nu poate fi făcut fără strategie, strategia nu poate fi concepută fără experiență, iar creația și strategia media au nevoie de talent de top pentru a avea șanse să funcționeze.
Am construit o agenție care să răspundă întocmai acestor oportunități. Astfel, împreună cu cel mai bun talent tech și creativ din piață, utilizăm instrumente și framework-uri strategice proprii, inspirate din zonele de agenții creative și consultanță, pentru a oferi un avantaj competitiv decisiv fiecărui client care lucrează cu noi.”, declară Gabriel Pătru, cofondator MKA.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz